|
|
|
|
Autor |
Nachricht |
tornadoknut Tremalzobezwinger
Anmeldungsdatum: 13.05.2003 Beiträge insgesamt: 196
|
Verfasst am : Di, 26. Aug 2003, 8:59 Titel: |
|
|
Wir dddddddrücken !!! _________________ Gruß Stefan
Es muß etwas geschehen .... |
|
Nach oben |
|
gschimmy Hinterradspezi
Anmeldungsdatum: 15.05.2003 Beiträge insgesamt: 3608 KTM LC8 Adv 950, 2003 → 80.000 km
|
Verfasst am : Di, 26. Aug 2003, 9:18 Titel: |
|
|
Guest hat folgendes geschrieben: | Vereinzelt am vorderen oder hinteren Zylinder??? |
Welcher Zylinder die Ursache war kann ich nicht sagen.
Es wurden vorsorglich alle 4 Dichtungen getauscht soweit ich weiß. _________________ endlich wieder ne 950ziger im Stall
remember...G-Force is always with us |
|
Nach oben |
|
Szepy Speichenputzer
Anmeldungsdatum: 22.07.2003 Beiträge insgesamt: 30
|
Verfasst am : Di, 26. Aug 2003, 12:15 Titel: |
|
|
It seems the change of gaskets solved the problem. I made more than 500 kms since the repair, with great loads sometimes, and no problems. I hope it'll remain like that.
Szepy |
|
Nach oben |
|
claferal Speichenputzer Anmeldungsdatum: 26.08.2003 Beiträge insgesamt: 21
|
Verfasst am : Di, 26. Aug 2003, 16:16 Titel: |
|
|
Hello to everybody,
I´m writing from Spain. I´m sorry but I cannot speak in German.
Also I had the same problem with water waste. It was till 14 l/500 km. After an overall in the engine the problem continued. Last sunday the crankcase welded.
One week after negotiating with the Spanish Dealer, a new engine will be installed.
I think that the problem with the cooling system is common. It always happens in the rear cilinder. Maybe because of the higher temperature of this point.
Best regards
|
|
Nach oben |
|
|
|